עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

יועץ משכנתא בחדרה

יועצי משכנתאות

5.0

משכנתא לבנייה עצמית

משכנתא לבנייה עצמית - המלצות וחוות דעת על עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

לצפייה בפרופיל מלא של עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

פנייה לבית העסק

תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.

חוות דעת ודירוגים על עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

האמון שלכם זה הדבר החשוב ביותר ולכן עסקים לא יכולים לשלם על מנת לשנות או למחוק את חוות הדעת.

ציון כולל של עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

5.0

על סמך 16 חוות דעת

הוספת חוות דעת

הצג לפי סוג שירות

משכנתא לבנייה עצמית (16)

ליאת רגיניאנו

, חדרה

5.0

''שירות מספר 1 מהירות מעל המצופה וכמובן שהתוצאה הסופית וההישג שווה הכל קיבלנו את הטוב ביותר ❤️

24.01.2024


תומר אהרון יריב

, חריש

5.0

''איפה אתחיל, את עדי הכרתי דרך חבר טוב שלי ופניתי לעדי עם בקשה לאחר שיחת היכרות עדי הבין את התמונה וישר ניגש לפעולה. באמת יאמר לזכותו הוא לא עובד כי זה העבודה שלו אלה הוא עובד ועושה את מה שהוא עושה בצורה הכי טובה והכי אמיתית וכנה בלי משחקים ומניירות פועל מהר נקי הופך עולמות ומשיג תוצאות! לאחר תהליך נכון שיחות ופעולות הגענו לתוצאה ולהשגת המשכנתא. אני רוצה לומר שאני לא הכי פשוט שיש ועדי כבר לימד אותי המון . לא רק זכיתי להכיר איש מקצוע אמין תותח אמיתי כנה וקלאסי אלה זכיתי בבן אדם אמיתי לחיי .. אמשיך לפנות לעדי בעת הצורך ואמליץ לכל אחד ואחת שבאמת צריכים את השירות שלו פשוט לפנות אליו אתם תודו על כך לאחר התהליך! אז עדי תודה רבה לך אני מעריך אותך ואת הדרך שלך מאוד. זה לא מובן מאליו בכלל כל מה שעשית ואיך שפעלת אז תודה רבה לך עדי היקר!

22.11.2023


בתאל בן פורת

, פרדס חנה

5.0

''הגענו לעדי בעקבות המלצות רבות שקיבלנו, והאמת שמהפגישה הראשונה ידענו שיש לנו על מי לסמוך בלב שלם ולהיות רגועים שבזכות המקצועיות הרבה שיש לו נקבל את התנאים הכי טובים לקבלת משכנתא, ולא טעינו! עדי מקצוען!!! אמין וישר, סבלני ושלא נדבר על מהירות הטיפול, תוך חודש כבר הכסף הועבר לחשבון! מומלץ בחום ואהבה!

08.11.2023


ברק לינג

, חדרה

5.0

''עדי הוא איש טוב, מלבד היותו איש מקצוע מנוסה ומבין, הוא גם מלווה ברמה האנושית בצורה מאד חמה וטובה מתחילת הדרך ועד סיום תפקידו. ממליצים בחום!!

19.09.2023


יוסי כהן

, חדרה

5.0

''עדי נטף מקצוען אמיתי אחד שהופך את העולם בשבילך ולא מכיר את המילה "לא" אז תודה רבה על שרות vip אני ממליץ בחום

25.01.2023


תומר

, בנימינה

5.0

''הגעתי לעדי דרך המלצה לאחר שהייתי אצל יועצת אחרת. אין מה להשוות, מספר אחד בתחום, בפער. שירותי, סבלני וסופר מקצועי. ממליץ בחום.

23.01.2023


בנימין שיינדל

, כפר סבא

5.0

''זאת כבר הפעם השניה שנעזרתי בעדי כיועץ משכתנאות. עדי הוא מקצוען אמיתי, בעל תודעת שירות מדהימה, ומעל הכל, מביא הישגים מרשימים בתנאי המשכתנא ובמהירות אישורה על-ידי הבנק. אני ממליץ על עדי בחום לכל מי שחושב לקחת משכתנא!

18.01.2023


רעות

, חיננית

5.0

''במציאות של היום קשה למצוא בעל מקצוע צדיק! ועדי הוא פשוט כזה!! אמין, מקצועי, אכפתי ויסודי. זמין בכל רגע נתון לכל שאלה ומלווה לאורך כל הדרך. חד משמעית הקל עלינו והוזיל לנו עלויות מול הבנק כמו שלא חשבנו שאפשרי. תודה רבה עדי!! מעריכים מאוד.

17.01.2023


לאה

, פרדס חנה

5.0

''מעבר לשירות המקצועי והיסודי בטירוף ,המיומן והזריז שקיבלתי מעדי נתקלתי בבן אדם עם אישיות מהממת ,אנושי ,נעים שמוכן לעזור ,זמין לך מסביר הכל שלב בגובה העיניים הכל כדי שנבין אני ממליצה עליו בחום

19.09.2022


שי

, חדרה

5.0

''מספר אחד אח שלי

18.09.2022


פנייה לבית העסק

תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.

מדיניות ותנאי שימוש

המידע והתוכן המוצגים באתר זה מיועדים לספק מידע אינפורמטיבי בלבד ומהווה הבעת דעה סובייקטיבית מטעם צדדים שלישיים שאינם קשורים למפעילי האתר. המוצג אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, ואין להסתמך עליו כייעוץ כאמור, אין להעביר תיעוד ומידע רגיש באמצעות האתר. כל שימוש במידע באתר טעון בדיקה ואימות עם הגורמים הרלוונטיים. השימוש באתר ובתכניו הינה באחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.

BizReviews 2023 © כל הזכויות שמורות.