עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

יועץ משכנתא בחדרה

יועצי משכנתאות

5.0

משכנתא לרכישת דירה יד שניה

משכנתא לרכישת דירה יד שניה - המלצות וחוות דעת על עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

לצפייה בפרופיל מלא של עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

פנייה לבית העסק

תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.

חוות דעת ודירוגים על עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

האמון שלכם זה הדבר החשוב ביותר ולכן עסקים לא יכולים לשלם על מנת לשנות או למחוק את חוות הדעת.

ציון כולל של עדי נטף - המרכז לחיסכון במשכנתא

5.0

על סמך 182 חוות דעת

הוספת חוות דעת

הצג לפי סוג שירות

משכנתא לרכישת דירה יד שניה (182)

ניר גרמנסקי

, חריש

5.0

''עדי האלוף ליווה אותנו בכל התהליך המורכב של רכישת הבית. אצל עדי השירות והמקצועיות במקום הראשון! אנחנו כלכך שמחים שבחרנו בו! מעריכים אותך המון ומודים לך על כל מה שעשית עבורנו!

20.04.2024


ע.

, פרדס חנה כרכור

5.0

''עדי העיף לי את המשכנתא במהירות שיא, עם ריביות מצוינות תפור בדיוק לצרכים שלי. בלי הרבה בירוקרטיה ומחיר שירות הוגן. היה זמין וקשוב, בקיצור מומלץ בחום.

17.04.2024


עינב קסאון מאיר

, חדרה

5.0

''כשאדם עושה מהלב זה ניכר מא' ועד ת'. החל מהרגע הראשון עדי ישב איתנו על המספרים, הציג והסביר מצבים שונים ומה כדאי לעשות. ליווי מהלב ועד הסוף, הסבר על המסמכים, על כל שלב בדרך ועזרה בכל דבר ועניין מעבר למצופה. ידענו כמה חשוב לקחת יועץ טוב למשכנתאות אבל לא תיארנו עד כמה. תודה על הליווי המסור, על המענה המהיר תמיד והכל הכל באהבה וברוח טובה. ממליצים בחום.

15.04.2024


ג.

, חדרה

5.0

''ממליצה בחום על שירות מהלב, תמיכה וייעוץ מהמעלה הראשונה , כל הידע והמידע עובר ללקוח באופן נגיש ונהיר , והכי חשוב ההרגשה שיש על מי לסמוך ולבנות עתיד פיננסי רגוע ומותאם אישית.

14.04.2024


דניאל

, חדרה

5.0

''מקצוען אמיתי!!! העניק לי את הצעה הנמוכה ביותר!! אדיב, סובלני וישיר - אומר את האמת בפנים 😁 הייתי לחוץ חבל״ז, עדי התותח שימש אותי גם כפסיכולוג ותמיד ידע איך להרגיע ממליץ בחום!!

03.04.2024


עינת

, חדרה

5.0

''עדי היה זמין כל רגע, ענה לכל שאלה ברוע והסביר כל דבר שלא היה לנו מובן. כל ההתנהלות היתה כסו מסודרת וזריזה ממש. דאג לנו באופן יוצא דופן למסלול הטוב ביותר. ממליצים בחום ותודה לך

30.03.2024


ק.

, חדרה

5.0

''עדי טיפל לי מ-א' ועד ת' בכל תהליך נטילת המשכנתא. כמו-כן, ייעץ לי גם בנושאים משיקים והמליץ על נותני שירות נוספים בתחומים שביקשתי. הזמינות שלו פנומנאלית, הסברים בגובה העיניים והכי חשוב - תוצאות. תענוג לעבוד עם עדי!

28.03.2024


ליאור

, חדרה

5.0

''לעדי הגעתי דרך המלצה של חבר טוב, בהתחלה רציתי לעשות את התהליך לבד והלכתי לבדוק בין הבנקים וראיתי שהם נותנים לי רביות מאוד גבוהות. לאחר שיחה עם עדי ראיתי שיש עם מי לדבר . ותוך שבוע התהליך כבר מאחורינו . תודה עדי !! ממליץ בחום

27.03.2024


נטע וקנין

, ראש העין

5.0

''כשהתחלתי לדבר עם עדי הייתי מאוד סקפטית שיאשרו לי משהו בכלל .. יש לי תיק גדול ומסובך כי בעלי עצמאי.. עדי אמר לי לא לדאוג והוא יטפל בהכל !! .. אני פשוט לא האמנתי כמה עדי הרגיע אותי לאורך כל הדרך .. יד ביד ודיברתי איתו על כל החששות שלי וכל מה שלא הבנתי.. והוא בשיא הרוגע תמיד מסביר ועושה דברים הרבה מעבר לתפקידו.. עדי אתה מלאך משמיים שבא אלי תודה לך על הכל!!

20.02.2024


תמר גרינקר

, חדרה

5.0

''עדי פשוט אלוף! היו לנו מלא שאלות ומלא ספקות לגבי המשכנתא ועדי הרגיע וענה על כל שאלה ובנה לנו תוכנית שמותאמת לצרכים שלנו וליכולת הכלכלית שלנו, במסלול שיהיה הכי משתלם! עדי ליווה אותנו בכל שלב בדרך. ממליצה בחום 🙏🏼

20.02.2024


...

פנייה לבית העסק

תיעוד ומידע רגיש יש למסור לעסק בלבד.

מדיניות ותנאי שימוש

המידע והתוכן המוצגים באתר זה מיועדים לספק מידע אינפורמטיבי בלבד ומהווה הבעת דעה סובייקטיבית מטעם צדדים שלישיים שאינם קשורים למפעילי האתר. המוצג אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, ואין להסתמך עליו כייעוץ כאמור, אין להעביר תיעוד ומידע רגיש באמצעות האתר. כל שימוש במידע באתר טעון בדיקה ואימות עם הגורמים הרלוונטיים. השימוש באתר ובתכניו הינה באחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש.

BizReviews 2023 © כל הזכויות שמורות.